MerkezForum Forumların Merkezi.!
url=http://turk-game.forum.st/profile.forum?mode=register]Silkroadonline Nedir? O0xgfdwhr2j9b86l78[/url]

MerkezForum Forumların Merkezi.!
url=http://turk-game.forum.st/profile.forum?mode=register]Silkroadonline Nedir? O0xgfdwhr2j9b86l78[/url]

MerkezForum Forumların Merkezi.!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

        MerkezForum Forumların Merkezi.!Hoşgeldiniz :
En son ziyaretiniz : Perş. Ocak 01, 1970
Mesaj Sayınız : 0

 
AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Silkroadonline Nedir?

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
bilal100
Yönetici
Yönetici
bilal100


Oynadığınız Oyun : Silkroad Online
Takımınız : Galatasaray
<b> Ödüller </b> Silkroadonline Nedir? Eniyiadmin
Erkek Erkek
<b> Mesaj Sayısı </b> Mesaj Sayısı : 177
<b> Rep Puanı </b> Rep Puanı : -2147223653
<b> Rep Gücü </b> Rep Gücü : 31
<b> Kayıt tarihi </b> Kayıt tarihi : 09/02/10

<b> Yaş </b> Yaş : 33
<b> Nerden </b> Nerden : Şurdan Burdan
<b> İş/Hobiler </b> İş/Hobiler : PcX

Silkroadonline Nedir? Empty
MesajKonu: Silkroadonline Nedir?   Silkroadonline Nedir? Icon_minitimeSalı Şub. 09, 2010 2:01 pm

İpek Yolu Macerası

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
İpek Yolu.
İpek Yolu
'İpek Yolu' sözcüğünü duyduğunuzda aklınıza ne geliyor? Uçsuz
bucaksız çöller, bezgin yolcular ve ipekle tıka basa yüklenmiş uzun bir
deve sürüsü gibi hayali resimler mi? Çoğu insan böyle düşünür; İpek
Yoluna ilişkin bu gibi resimleri biliyoruz fakat bunlar buz dağının
sadece görünen kısmı.
İpek Yolu, Doğu ve Batıyı bağlayan uzun bir yoldur. Bu yol, ipek veya
baharat gibi malları taşımak için kullanılan yalnızca bir ticaret yolu
değildi. İpek Yolu yalnızca malların teslim edildiği ve gönderildiği
bir yer değil, buradan gelen geçen insanların bilgisi ve kültürüyle
yoğrulmuş macera dolu bir dünyaydı. Şimdi, global standartlar ışığında
uluslararası ticaretin önemini vurgulama zamanı.
Uzun bir zaman önce dünyanın merkezi konumundaki Asya ve Avrupa
arasında.
İpek Yolu’nu herkes kullanarak ticaret yapıyordu. Bu yolu tüccarlar,
maceracılar, askerler ve diplomatik misyonerlerden hırsızlara dek
uzanan farklı özellikte insanlar kullanıyor, kendi hedeflerini
yakalamak için bu zorluklara boyun eğmiyorlardı. Bu çevrimiçi oyunda,
İpek Yolu aracılığıyla doğunun ve batının tüm bölgelerinde ayak
basmadık yer bırakmayanları düşünerek yeni dünyayı oluşturma inancına
sahiptik.
Her birinin farklı amaçları vardı, ortak noktalarıysa büyük olasılıkla
‘yeni dünya hayaliydi’. Hepsi de İpek Yolu’ndaki çeşitli maceralarla
çeşitli hayallerini gerçekleştirdi. Bizim amacımız da oyunu,
kullanıcıların çeşitli hayallerini gerçekleştirebilecekleri bir yer
haline getirmekti.
Ne hayal ediyorsunuz?







Ütopya ve distopya

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
İngiliz politikacı Thomas More, yazılarında cenneti yani ‘Ütopya’yı
anlatır. Kitapta ‘Ütopya’, dünyadaki cennet tanımına mükemmel bir
şekilde uyan hayali bir ada olarak açıklanmaktadır. İngiliz romancı
George Orwell de yazdıklarında (‘1984’) distopyayla ilgilenmiştir.
Anlattığı distopyada, gerçek dünyanın olumsuz yanlarını keskin bir
şekilde eleştirmiştir. Gerçek dünyanın da ütopya ve distopya arasında
olduğu düşünülür.
Varolan oyunların çoğunda dünya ütopyaya benzer. Kesinlikle, oyunun
özellikleri düşünülürken dünya yapılandırması ütopya gibi görülemez.
Ancak, özel oyunlar distopyayla ilgili olsa da oyunun son amacı
genellikle Şeytanı ortadan kaldırarak barışı sağlamak ütopya hayalini
gerçekleştirmektir. Gerçekten de ütopya dünyası hayal ettiğimiz dünya
için doğru yanıt olabilir mi?
Günümüzde oyun endüstrisinin akışı, varolan paket oyunlardan MMORPG’ye
dönüşmüştür. Çevrimiçi oyundan keyif alan kullanıcılar, bu diğer
dünyada yeni bir yaşam oluşturmaktadır. Bu dünyada, kullanıcı dilediği
her şey olabilen karaktere dönüşür. Sizce durum böyle olduğunda bu
çevrimiçi oyun dünyası da diğer oyunlar gibi bir ütopyayı mı amaçlamalı?
Bu konuda yanıtımız kesinlikle hayırdır. Ünlü ‘Matrix’ dünyasındaki
ajanın söylediği gibi: 'İnsanlara her yönüyle mükemmel bir dünya
sunulmuş olsa da hiçbir zaman buna uyum sağlayamayacak.' Diğer bir
deyişle, önemli olan, ister ütopya, ister distopya olsun varolana uyum
sağlamaktır.
Birçok çevrimiçi oyun vardır, ancak başka bir gerçek dünya bulmak kolay
değildir. Gerçek dünyaya çok benzeyen, heyecan verici bir çevrimiçi
oyun dünyası oluşturmak için ütopya kadar distopyanın da her zaman göz
önünde bulundurulması gerekir. Gölge ışık sayesinde var. Peki ışıkla
gölge bir arada var olabilir mi? Işığın ve gölgenin birlikte var
olduğu, çeşitli ve karmaşık toplum daha gerçek bir dünyada birleşir.
Dünyanın ütopya mı, yoksa distopya mı olacağına kullanıcı karar
vermelidir. ‘Silkroad Online’ oyunundaki toplumsal öğeleri bu temel
üzerine tasarladık.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
İçeriğin önemi, son plandan daha fazlaydı.
Hayallerle dolu Silkroad Online içinde gerçek bir dünya var.




Tüm Doğu fantezileri Asil Ruhlu mudur

Doğu’dan Çin bölgesine dayalı bu çevrimiçi oyun sıklıkla asil ruhlu
davranış temelinde bir görüşle oluşturulmuştur.
Bu oyunların sürekli olarak ortaya çıkmasıyla, Çin’e dayalı Doğu fantezi dünyası saygı duyulan bir dünya olarak görülmüştür.
Yine de, asillere dayalı dünyalara sahip oyunlar oldukça yetersizdir.
Oyunda kahramanlara ve bunların karşısında kötü adamlara gerek vardır.
Oyunlara asil olma açısından baktığımızda, gülmeden edemeyiz. Kahraman
olan insanın karakteri asil dünya tarafından oluşturulmuş, kötülerin
tarafından olması gereken canavarlarsa, yalnızca bu değerlerle ilgisi
olmayan bilinmeyen canavarlardır.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Bozulmuş ve biçimsiz dünyalar yanlış bir şekilde oluşturulmaktadır ve
hiç kimse bunlarla bağdaşamaz. Bu, Batı fantezisinden canavarların her
zaman göründüğü bir oyundan daha kötüdür.
İpek Yolu’nun doğudaki
başlangıç noktası, Doğu’nun merkezi olan Çin’di. Çinli karakterleri ve
dünyayı oluştururken, ilk endişemiz genel bakışla ilgiliydi.
Kahramanlık dünyası kesinlikle çekiciydi. Peki, daha yeni ve heyecan
verici bir fantezi dünyası oluşturulabilir miydi? Çin masallarıyla ya
da mitolojisiyle ilgili malzemeleri incelerken birçok şey
öğrenebilirdik.
Çin’de uzun tarihi kadar masal ve mitolojik hikaye bulmak mümkündü.
Bizimkine benzeyen 'Bongsinyeonui' dünyası buna örnek olarak
gösterilebilir. İncelenen ilgi çekici ve çok sayıdaki malzeme, batı
fantezisiyle karşılaştırılabilir. Ancak, malzemelerin düzenleme ve
anlayış açısından, aynı Doğu kültür çemberinin Batı kültüründen daha
küçük olduğunu ortaya çıkardık.
Çin dünyasını tasarlarken güven kazanabilirdik. Fazlasıyla şişirilen
Batı fantezi dünyasını kullanmasak da yeni ve güzel bir fantezi
dünyasının temellerini attığımıza inanıyorduk. Doğu fantezisinin
sunduğu asil ruh, kesinlikle reddedilmiyordu. Ancak, oyunda, asil
olmanın normalde her Doğu fantezisinde görülmediğini gösterecektik.
Mevcut
Batı fantezi dünyasıyla karşılaştırabileceğiniz, yeni, heyecan verici
ve harika Doğu fantezi dünyasını hissedebileceksiniz.







Birimiz için topluluk sistemi

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
RPG oyununun tasarımına başlarken üzerinde durduğumuz en önemli nokta
topluluktu. Mevcut topluluk sisteminin yapısını çözümlerden, büyük bir
engelle karşılaştık. Bu, oyundaki topluluğun oyun dışındaki topluluktan
ayrı olduğu gerçeğiydi.
Tüm oyunlar aynı olsa da özellikle bilginin önemine daha çok vurgu
yapılır. Oyunu oynarken yararlı olacak güncellenen bilgileri hızlı bir
şekilde almak için diğer kişilerle iletişim kurmak zorunludur. Pasif
tek kişilik oyundan keyif alan kullanıcılar, güncellenen bilgileri
almakta zorlanabilir. Dolayısıyla, topluluğun çoğunluğunu oluşturan
kullanıcılardan daha az etkili olurlar.
Bulduğumuz gariplik şuydu: Topluluk etkinlikleri grup oyunu, bilgi
paylaşımı ve arkadaşlık için iletişim olarak sınıflandırılabilir.
Bunlardan, grup oyununa yalnızca loncaya katılan kullanıcılar
katılabilir. Bilgi paylaşımı ya da arkadaşlık için iletişim kurulması
durumunda, verilerin kaydedilmesi gerekir. Bu alanlar çoğunlukla,
oyunun dışında, Internet’te bulunan ana sayfa panosu aracılığıyla
gerçekleştirilir. Yine de bu bilgilere erişmek, kullanıcılar için kolay
değildi. Dış bilgilere, yalnızca oturumu kapadıktan sonra
erişilebiliyordu.
Sonuç olarak, bu rahatsızlığı gidermek için Internet’le ve oyunla temas
kuran daha gelişmiş bir oyun tasarladık. Silkroad Online, oyun içi
topluluk etkinlikleriyle oyun dışındaki topluluk etkinliklerini
bütünleştiren bir ortam sağlar.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Başka bir deyişle, dışarıda hazırlanan birçok bilgiye, oturumu
kapamadan oyun içinden erişilebilir. Bu topluluk sisteminin yapısı
beraberinde bilgilerin daha etkili bir şekilde paylaşılmasında uyumu ve
hızı getirecektir.
Buna ek olarak, oyunun bu teknolojik
geliştirmeyle daha da gelişmesi yalnızca kullanıcılar arasındaki
topluluğun değil, aynı zamanda kullanıcılar, geliştirici ve işletmen
arasındaki topluluğun da daha güçlenmesini sağlamıştır. Resmi ana
sayfada Soru ve Yanıt gönderilmesi ya da hata raporu gibi kullanıcı ile
üretici arasındaki iletişim, tamamıyla oyun içinde
gerçekleştirilebilir. Silkroad Online, kullanıcılar, geliştiriciler ve
işletmenler arasında basit, uyumlu ve kesintisiz iletişim sayesinde
kullanıcılarla benzersiz bir çevrimiçi oyunun geliştirilmesini
sağlamıştır.
Kullanıcıları ve geliştiricileri içeren ‘hepimiz birimiz için’ topluluğu
Silkroad Online oyununun gelişmiş topluluk sistemidir.





Sahne kuruldu

Oyunun özü nedir?
Harika bir senaryo, çok sayıda sahne ayarı ve birçok izleyici değildir. Oyunun özü, çoğunlukla başrolü oynayan aktördür.
Oyun, bir tiyatro oyunu ve filmlere benzemektedir. Kullanıcı, bir
hikayenin kahramanı olarak hikayeye yön verir ve düğümü çözer. Oyun
sona erdiğinde, kahraman, sahnenin ortasında izleyicilerin tebriklerini
kabul eder. Ancak, burada bir sorun vardır. Sorun, bu yapının önceki
paket oyunu zamanlarından kalan bir yapı olmasından kaynaklanmaktadır.
Çevrimiçi oyunda, sahne daha kapsamlı olur ve kahramanların sayısı artar.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Herkes bir kahraman olmayı ve projektör ışığının kendine tutulmasını
ister. Ancak, oyun yapısı Çevrimiçi oyuna dönüştürüldükten sonra,
değiştirilmemiştir. En iyi olma koşulu sınırlı olsa da, en iyi olmak
isteyen kişi sayısı artar. Sorun burada yatmaktadır. Hedef anlayışı
biraz zayıf kalmaktadır.
Bu sorunu çözmek için farklı kahramanların
etkin bir rol üstlenebilecekleri bir sahne oluşturmayı amaçladık.
Sahnenin geniş ve kapsamlı olması gerekiyordu ve ayrılan birkaç hikaye
ve bunlara bağlı olarak da çeşitli sonlar olmalıydı. Bu hedefi
gerçekleştirmek için ilgili nesneleri edinecek sistemler çeşitli
şekillerde tasarlandı. Bunlardan bazıları, Karavan Ticareti, Üç Taraflı
Düşmanlık, Yaratıcı Stil ve Vaha Kasabası’ydı.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Seviye atlamak ya da nadir bulunan malzemeleri almak için artık
yorulmanıza gerek yok. Silkroad Online dünyasında çeşitli rolleri
oynayabilirsiniz. Varlıklı bir tüccar olarak bir tüccar veya herkesin
korktuğu bir haydut olabilirsiniz. Silkroad’un barışını koruyan üstün
bir avcı ya da çölün mücevheri olan Vaha’nın hakimi olabilirsiniz.
Dünyayı dolaşan ve hazineleri bulan hazine avcısı da oynayabileceğiniz rollerden biridir.
Sürekli olarak tekrarlanan savaşlardan yorgun düştüğünüzde oyundan
çıkabilir misiniz?
Silkroad Online’da bu da geçmişte kaldı.
Hangi hikayede kahraman olmak istiyorsunuz? Neyi gerçekleştirmek istiyorsunuz?
Sahne hazırlandı ve çok sürmeden hikaye başlayacak.




Bunlar Joymax.com tan alıntıdır... Hoşuma gitti paylaşmak istedim...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://xport-daby.tr.gg
 
Silkroadonline Nedir?
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Silkroadonline -İndir-
» Silkroadonline 1-105 Arası Moblar(Yaratıklar)
» Silkroadonline Cercebus Quest (Detaylı)
» Msn Spaces Nedir Nasıl Yapılır ve Spaces Eklentileri
» Silkroadonline Şifre Değiştirme ve Unutulan Id'ı Bulma, Bilgileri Değiştirme Resimli

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
MerkezForum Forumların Merkezi.! :: Oyunlar :: Silkroad Online-
Buraya geçin: